32٪ از نوجوانان آمریکایی ، اینستاگرام را بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر ، مهمترین شبکه اجتماعی خود معرفی می کنند.

50٪ از Instagrammers از مارک ها پیروی می کنند و آنها را به شبکه های اجتماعی تبدیل می کنند که به احتمال زیاد چنین کاری را انجام می دهند.

پستهایی که شامل یک دسته دیگر هستند ، 56٪ جذابیت بیشتری کسب می کنند.

پستهایی که حداقل دارای یک هشتگ هستند 12.6٪ بیشتر درگیر می شوند.

و پستهایی که دارای موقعیت مکانی هستند ،٪ 79 تعامل بیشتری دارند.

عکس ها جذابیت بیشتری نسبت به فیلم ها در اینستاگرام مشاهده می کنند.

متوسط ​​مشارکت در هر پست نسبت به دو سال قبل 416٪ رشد داشته است.

70٪ بیشترین استفاده از هشتگ ها دارای مارک هستند.

 

عکاسی با گذشت سالها بسیار تغییر کرده است. دو مورد از آمار پاداش به این امر واقعیت دارد: عکسهای بیشتر اکنون هر دو دقیقه از آنچه در طول 00 گرفته شد گرفته شده است.

همچنین تخمین زده می شود که ده درصد از تمام عکس هایی که تاکنون گرفته شده است در دوازده ماه گذشته به دست آمد. به نظر می رسد اشتهای ما برای عکاسی هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد. این آمار اینستاگرام نشان می دهد که چقدر این روند برای بازاریابان امیدوار است که بتوانند به مخاطبان خود برسند ، چقدر مهم است.

اگر به دنبال بینش های عمیق در مورد مخاطبان ، مارک یا رقبا هستید ، برای یک نسخه آزمایشی رایگان با ما در تماس باشید و ببینید که چگونه Brandwatch Analytics می تواند استراتژی رسانه های اجتماعی شما را تقویت کند.


ایا میدانید؟ ، ,ها ,اجتماعی ,دارای ,پستهایی ,های ,می کنند ,پستهایی که ,گرفته شده ,جذابیت بیشتری ,شده استمنبع

ایا میدانید؟1

ایا میدانید؟

حقایق مجنون درباره اینستاگرام (5)

حقایق مجنون درباره اینستاگرام (4)

حقایق مجنون درباره اینستاگرام (3)

حقایق مجنون درباره اینستاگرام (2)

حقایق مجنون درباره اینستاگرام (1)

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

derekqe situs آژانس مسافرتی مهرپرواز جک پارکینگ خرید بهترین لوازم يدكى سايدبوم كوماتسو اسمی ترین خبر های روز انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب بهترین روش کاشت مو جهان زودتر مهاجرت و اقامت لیبرا